Monday, July 25, 2011

Joergen og jeg afstod fra damplokomotivet, vi tog  en taxa til golfbanen i Fort Williams,vi kom 8.30, skulle slå ud 9.00, der var ikke en sjael, nå  vi fik en snak, eller hvad det nu kaldes, når man ikke forstår et suk, med et par gamle gutter, som skulle ud og spille. De forsikrede os om, at der ganske sikkert kom nogen! Det gjorde der også et par min. Over 9.00! imellemtiden havde vi set os lidt omkring,det så mildest talt forfaldent ud. Vi fik vort grej og gik ud på banen. Den viste sig at vaere rigtig spaendende, så vi fik en god runde og havde hele den meget smukke bane for os selv! Det var en god oplevelse.

Tilbage på båden fik vi en lur og et bad derefter en dejlig middag på det naerliggende hotel. Kh. Ann.



2 comments:

  1. Hej med jer alle på Great Bear, det lyder til at i hygger jer i kan være glade for at i ikke har sejlet i DK det sidste stykke tid for så var i blevet våde og håret var sikkert blæst af, men i dag er det dejligt vejr og næsten ingen vind. Jeg glæder mig til at komme ombord i det Franske og sejle med til Lagos og det er jeg sikker på at Peter G. også gør.
    Mange hilsner
    Lars
    S/Y ALOUETTE Sweden 45

    ReplyDelete
  2. Kære Ann og Jorgen

    Hvor har papegøjen det?

    Kærlig hilsen

    Lis og Mifa

    ReplyDelete